Temos Archyvai: Naujovės

Svarbiausi akcentai projektuojant elektros tinklą

Svarbiausi akcentai projektuojant elektros tinklą

Elektros tinklų projektavimas: svarbiausi darbo akcentai

Nesvarbu, apie kokį darbą bekalbėtume, apie kiekvieną iš jų būtų galima pateikti tam tikrus akcentus. O kokie akcentai pateiktini, kuomet pokalbio tema – elektros tinklų projektavimas?
Būtina domėtis technologinėmis naujovėmis
Jei jau prakalbome apie elektros tinklų projektavimą, tai vienas svarbiausių akcentų, kurį galima pasakyti, yra domėjimasis technologinėmis naujovėmis. Nors gyvenant 21 amžiuje atradimai bei technologijos jau tapo neatsiejama mūsų gyvenimo dalimi, svarbu prisiminti, kad ši sritis yra viena iš tų sričių, kurioje technologinių naujovių yra apstu. Taigi, nuolatinis domėjimasis jomis yra tiesiog būtinas – tai padės pasiekti dar geresnių rezultatų, pasiūlyti dar geresnius sprendimus klientams.
Investicijos
Tačiau ši sritis drąsiai galima būti vadinama ta sritimi, į kurią ypač svarbu investuoti. Nors investicijos yra reikalingos kone visur, reikia pabrėžti, kad elektros tinklų projektavimas jų reikalauja ypač daug: būtina ne tik specializuota bei kokybiška įranga darbams atlikti, bet reikia ir finansuoti tyrimus; išmokyti darbuotojus dirbti naujausiomis technologijomis (kurių yra ypač daug), netrūksta ir teorinių mokymų, samdyti geriausius šios srities specialistus, skirti daug lėšų darbų saugai ir pan., kitais žodžiais tariant, elektros tinklų projektavimas – brangus pasirinkimas.
Aiškūs darbo principai
Norisi akcentuoti ir aiškius darbo principus. Esmė tame, kad tam, jog būtų suprojektuoti elektros tinklai ne tik yra būtina dirbti pagal tam tikras, iš anksto numatytas gaires, bet ir laikytis tam dalykų. Visa tai kartu sudaro principus, be kurių – neįmanoma atlikti darbo.
Konkurencija
Negalima nepaminėti ir to, kad konkurencija šioje srityje vis didėja ir didėja – šiuo metu tokio pobūdžio paslaugas teikiančių įmonių gerokai daugiau nei jų buvo prieš 7 – erius ar 10 metų. Į tai tinkamai pažvelgti derėtų ir tiems, kurie dar tik galvoja kurti verslą šioje srityje – kaip jau minėjome, tai yra nepigus pasirinkimas, reikalaujantis daug investicijų, o konkurencija – taip pat nemenka.
Būtina teikti ir kitas paslaugas
Jei norite, sudaryti solidžios įmonės įvaizdį, o taip pat – siekiate turėti daug užsakymų bei pelno, verta pagalvoti ir apie tai, kad tokius tikslus įgyvendinti pavyks tik tuo atveju, jei be elektros tinklų projektavimo paslaugos, pasiūlysite dar bent 5 – 6 paslaugas, juo labiau, kad rinktis tikrai yra iš ko (elektros tinklų rekonstravimą bei remontą, priežiūrą, įrenginių bandymą bei nuomą, saulės elektrinės bei jėgainės ir pan.).

SOCIALINIO PEDAGOGO VEIKLA TAIKANT MINIMALIOS VAIKO PRIEŽIŪROS PRIEMONES 3

SOCIALINIO PEDAGOGO VEIKLA TAIKANT MINIMALIOS VAIKO PRIEŽIŪROS PRIEMONES 3

Taigi, įkeltoje trečioje dalyje pradėsime vykdyti darbo planą pagal turinį, todėl pateikiame pirmą jo dalį.

1. MINIMALIŲ VAIKO PRIEŽIŪROS PRIEMONIŲ IR SOCIALINIO PEDAGOGO SAMPRATOS

Šiandieninėje Lietuvoje vykstančios ekonominės, politinės, socialinės permainos įtakoja pokyčius ir iškelia naujas visuomenės problemas. Viena iš jų – delinkventinio (neatitinkančio visuomenės priimtoms normoms) elgesio vaikai. Nemotyvuotų, linkusių nusižengti, mokyklos nelankančių vaikų socializacija – tapo ne tik šeimos, mokyklos, bet ir visuomenės problema. Teisinės šios problemos sprendimo prielaidos buvo sudarytos, parengus Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymą (2007).
Taigi vaiko minimali priežiūra – tai vaikui teikiama švietimo ar kita pagalba ir kitos paslaugos, kuriomis siekiama teigiamų jo elgesio pokyčių. Vaiko minimalios priežiūros priemones, jų rūšis, taikymo tvarką bei kitus, susijusius klausimus, reglamentuoja Lietuvos Respublikos Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymas (Žin., 2010, Nr. 54-2644).
Kaip buvo minėta anksčiau, šiandieninėje visuomenėje, patiriančioje globalizacijos procesų pasekmes, vaikų ir jaunimo socializacijos problemos tampa vis sudėtingesnės, todėl joms spręsti nebeužtenka vieno klasės auklėtojo kompetencijos (Merfeldaitė, 2006), tad Lietuvos Respublikos Vyriausybė dar 2001 m. nutarimu Nr. 471 patvirtino socialinių pedagogų etatų steigimo švietimo įstaigose programą (Žin., 2001, Nr. 471. Dėl socialinių pedagogų etatų steigimo švietimo įstaigose).

1 dalis.

2 dalis.

4 dalis.

Trečia darbo dalis įkelta: 2015-04-09