Kategorijos archyvas: Pasiūlymai

SOCIALINIO PEDAGOGO VEIKLA TAIKANT MINIMALIOS VAIKO PRIEŽIŪROS PRIEMONES 1

SOCIALINIO PEDAGOGO VEIKLA TAIKANT MINIMALIOS VAIKO PRIEŽIŪROS PRIEMONES 1

Suprantama, kad visi moksliniai darbai prasideda nuo darbo projekto – turinio. Pirmojoje dalyje įkelsime dalį ir įvado, kad būtų pakankamas kiekis informacijos tiems, kas susidomėjo ir planuoja pasinaudoti šia informacija. Suprantama, kad darbas jau paskelbtas, todėl plagijavimas yra griežtai draudžiamas.

TURINYS

ĮVADAS
1. MINIMALIŲ VAIKO PRIEŽIŪROS PRIEMONIŲ IR SOCIALINIO PEDAGOGO SAMPRATOS
2. VAIKO MINIMALIOS PRIEŽIŪROS PRIEMONĖS
2.1. Vaiko minimalios priežiūros teisinis reglamentavimas
2.2. Vaiko minimalios priežiūros principai ir uždaviniai
2.3. Vaiko minimalios priežiūros priemonių skyrimas ir vykdymas
3. VAIKO MINIMALIOS PRIEŽIŪROS PRIEMONIŲ TAIKYMAS LIETUVOJE 2008-2012 METAIS
4. SOCIALINIO PEDAGOGO VEIKLA TAIKANT MINIMALIOS VAIKO PRIEŽIŪROS PRIEMONES
4.1. Socialinio pedagogo veikla dirbant su delinkventinio elgesio vaikais
4.2. Darbas mokyklos vaiko gerovės komisijoje
4.3. Socialinė pedagoginė pagalba mokykloje
4.4. Socialinio pedagogo tarpinstitucinis bendradarbiavimas taikant vaiko minimalios priežiūros priemones
5. SOCIALINIO PEDAGOGO VEIKLA, TAIKANT MINIMALIOS VAIKO PRIEŽIŪROS PRIEMONES, LIETUVOJE IR UŽSIENYJE
6. (tyrimas, pavadinimą įrašysime aptarę tyrimo instrumentą)
6.1. Tyrimo metodika ir organizavimas
6.2. Tyrimo rezultatų analizė
6.3. Tyrimo rezultatų apibendrinimas
IŠVADOS, REKOMENDACIJOS
LITERATŪRA
SANTRAUKA
ĮVADAS

Temos aktualumas. Šiandieninėje Lietuvoje vykstančios ekonominės, politinės, socialinės permainos įtakoja pokyčius ir iškelia naujas visuomenės problemas. Viena iš jų – delinkventinio (neatitinkančio visuomenės priimtoms normoms) elgesio vaikai. Nemotyvuotų, linkusių nusižengti, mokyklos nelankančių vaikų socializacija – tapo ne tik šeimos, mokyklos, bet ir visuomenės problema. Šioms problemoms spręsti neužtenka vieno profesionalo – socialinio pedagogo kompetencijos ir pastangų. Vadinasi, vaikams teikiama pagalba turi būti kompleksinė, vienijanti bendruomenę, įvairių specialistų bei socialinių partnerių pastangas, sutelktas į bendros pagalbos vaikui (strategijos) įgyvendinimą.

Pirma darbo dalis įkelta: 2015-04-09